DIŞ İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ

Üniversitemizden, yurtdışındaki başka bir üniversiteye misafir öğrenci statüsünde gitmek isteyen öğrencilerin üniversitemizde 1 yılı tamamlaması ve  ağırlıklı not ortalamalarının en az 2,20 olması gerekmektedir. Programa katılmak isteyen öğrenciler hem üniversitemiz, hem de gidecekleri kurumun eğitim ücretini ödemekle yükümlüdürler.

Misafir öğrenci olmak istedikleri üniversiteler ile irtibata geçmek öğrencilerin sorumluluğundadır. Yurtdışına gidecek olan öğrencilerin gidecekleri ülkede geçerli olan bir Sağlık Sigortası yaptırmaları gerekmektedir.

Üniversitemizden başka bir üniversiteye misafir öğrenci olarak gitmek isteyen öğrencilerimiz aşağıdaki evrakları tamamlamakla yükümlüdür.

Gitmeden Önce:

  1. Başvuru Formu
  2. İstanbul Gelişim Üniversitesi’ndeki Fakültesinin / Bölümün yurt dışında geçireceği dönemi ve dersleri tanıyacağına dair Dekanlıktan ve Bölüm Başkanlığından alınacak bir onay mektubu
  3. Transkript
  4. Üniversiteden gelecek kabul mektubu
  5. Öğrenim Anlaşması
  6. Akademik Tanınırlık Belgesi (Akademik Tanınma Belgesi öğrenci ile Bölüm Koordinatörü tarafından hazırlanıp Fakülte/Enstitü Yönetim Kurulu’ndan geçirilmesi gerekmektedir. Bu belge ile öğrencinin yurtdışında aldığı dersler ile üniversitemizdeki eşdeğer dersler onaylanmaktadır) 
  7. Pasaport Fotokopisi (Vize sayfası)
  8. Sağlık Sigortası örneği

Eğitim Dönemi Bittiğinde: 

  1. Katılım Sertifikası
  2. Pasaport fotokopisi (Giriş – Çıkış Tarihleri)
  3. Transkript